Monday

“There is a shit load of work down here” är några väl utvalda ord som min käre far sa häromdagen gällande källaren som ska bli bar/chill/tv-rum! Till Nyår tänkte vi väl vara färdiga, tror jag, samt att garaget då även ska vara skapligt städat (som vi kör lite parallellt)! Vi gör framsteg iaf, och pappa har jobbat på otroligt bra idag på eftermiddagen/kvällen när jag stack in till Gävle för att roa mig med brudarna ~ Gadde, Monkan & Sanna och BIO! Mycket trevligt, as usual, och en varmt rekommenderad film ~ Mig Äger Ingen! 

***

Det jag tänkte skriva idag är:

Jag har fått JOBB! OCH det fantastiska är att jag kan fortfarande “arbeta på hemmaplan” också eftersom det är en 50 % tjänst som Personlig Assistent, dvs. 4 dygn i månaden! KING! OCH jag får även ut 2 ersättningsdagar av a-kassan varje vecka också! DUBBEL KING! Dåså, då var min resa och förmodligen även alla min “måsten” (surfning, ziplining, massage, utflykter m.m) säkrade ekonomiskt! 😉

AWESOME!

Image

 

XOXO

Leave a comment