Sunday

Senaste veckan har rullat på i en himla fart, har varit hemma typ 5 timmar på en hel vecka känns det som (förutom 2 nätter då jag sovit hemma också)! Det är ju dumt att sitta still liksom? 

Söndag 20.00 – Tisdag 07.30 var det jobb i Tierp. Kom hem vid 9-snåret på Tisdagmorgon, trött som ett as så jag sov en timme för att sedan träna och därefter duscha och packa om för att köra upp till Sundsvall för massa trevligheter och snyggt att ta på! 😉 Kom hem torsdagkväll vid 22-tiden efter att jag svängt förbi både Erica & Anna också! Fredagmorgon (kl 05.30) var det dags att kliva upp igen för att jobba t o m lördag 07.30 (igår). Kom hem vid 9-snåret, bokade biljetter till USA (ÄNTLIGEN), körde ett dubbelpass på ASCO (Bodystep & Bodypump), åt en HEL kebabtallrik, hoppade in i duschen och fixade i ordning mig för att jag & Anna skulle iväg på fest vid 15-tiden i Sandviken och därefter gå på Rockklassiker i Göransson Arena! Mycket skoj & trevligt!!!

Hade tänkt att gå på Yoga imorse men jag behövde sova kände jag och hade dessutom en jävla märklig huvudvärk när jag vaknade! 😉 Tanken var även att jag, Erica & Sara skulle julgodisbaka men de fick klara sig utan mig.. kände att jag behövde ha en all-by-myself-heldag! Var ett tag sedan! Så jag funderar på att lägga mig i badkaret om en stund faktiskt!

***

USA då? Yes, det är bokat! Ska bli så fantastiskt roligt och kul! Kom nyligen fram till att det blir nästan 3 år sedan jag träffade familjen!! Så 12 januari åker jag och kommer hem igen 10 april! Awesome!! Hade ju tänkt vara borta hela april men mitt säkerhetssamtal blev ju flyttat till mitten av april istället! Oh well, blir ju nästan 3 månader ändå! 😉 Så nu sitter jag och planerar min resa till Costa Rica.. det är inte bara att sätta sig på ett flyg inte! Det ska bli ytterst intressant & spännande!!!

 

Image

 

XOXO

 

Leave a comment